Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

هر آنچه که برای قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر باید بدانید

چکیده

دیگر وقت آن رسیده که برای تکمیل دکوراسیون، به فکر قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر خود باشید.

access_time ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۷ تير
remove_red_eye 1164بازدید
هر آنچه که برای قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر باید بدانید

 

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در راه‌اندازی مغازه لوازم التحریر و بعد از آن طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر باید به آن دقت کافی داشته باشید، قفسه‌بندی لوازم التحریر است؛ قفسه‌بندی یکی از آن فاکتورهای مهمی است که می‌تواند مشتری‌ها را به سمت فروشگاه شما بکشاند و آن‌ها را به مشتری‌های وفادار شما تبدیل کند. بگذارید بهتر بگوییم، شما چه صاحب یک فرشگاه بزرگ لوازم التحریر باشید چه یک فروشگاه کوچک لوازم التحریر داشته باشید، قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر البته به صورت درست و اصولی برای شما می‌‌تواند نقش یک برگ برنده را بازی کند؛ پس در ادامه مقاله ما را همراهی کنید، چرا که قرار است هر آنچه را که برای قفسه‌بندی مغازه لوازم‌التحریر باید بدانید را با هم بررسی کنیم.

 

اهمیت قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر

شاید تابحال به این موضوع دقت کرده باشید که وقتی وارد یک فروشگاه می‌شویم، فرقی هم ندارد که چه فروشگاهی، ناخودآگاه از سمت راست آن فروشگاه شروع به حرکت و دیدن اجناس و محصولات می‌کنیم، فروشگاه لوازم التحریر هم با آن همه اجناس متنوع و رنگارنگ از این قاعده مستثنی نیست "از شما می‌خواهیم از این به بعد به ورود مشتری‌ها بیشتر توجه کنید." پس توصیه ما این است که شما هم قفسه‌بندی لوازم التحریر خود را از سمت راست شروع کنید، سعی کنید برای اینکه بتوانید نظر مشتری‌ها را بیشتر و بهتر جلب کنید در قفسه‌های سمت راست از محصولاتی که رنگ‌های اصلی دارند استفاده کنید و برند‌هایی که برای مشتری‌ها اهمیت بیشتری دارند را در همان قفسه‌ها بگذارید؛ مطمئن باشید با این روش فروش بیشتری خواهید داشت. توجه داشته باشید که اگر شما صاحب یک مغازه کوچک لوازم التحریر هستید با یک قفسه‌بندی اصولی می‌توانید از فضای کوچک مغازه‌تان حداکثر استفاده را بکنید.

در قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر به این موضوع دقت داشته باشید که هر چقدر مشتریان شما بتوانند راحت در فروشگاه قدم بزنند و دسترسی آسانی به تمام محصولات داشته باشند، حس بهتری از خرید را تجربه خواهند کرد و این موضوع مستلزم یک قفسه‌بندی درست و اصولی است.

 

قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر باید به چه شکل باشد؟

بهتر است قفسه‌های فروشگاه لوازم التحریر خود را از جنس فلز یا چوب انتخاب کنید و برای آن‌ها رنگ‌های سفید یا روشن در نظر بگیرید؛ شاید بپرسید چرا رنگ سفید یا روشن؟ از آن‌جایی که یک مغازه لوازم‌ التحریر، دنیایی از رنگ‌های شاد و متنوع است، شما با قرار دادن این محصولات رنگی بر روی قفسه‌های سفید یا روشن جلوه‌ی بیشتری به فروشگاه‌تان خواهید داد و در نهایت مشتری‌های بیشتری را هم جذب خواهید کرد.

در قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر به موضوع تنوع زیاد و کوچک و بزرگ بودن اجناس‌تان هم توجه کنید. قفسه‌ها را طوری در نظر بگیرید که علاوه بر دسترسی راحت مشتری‌ها، از ریختن و سرازیر شدن اجناس هم جلوگیری کرده باشید. در ادامه به چند نکته ضروری که باید در طراحی قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر به آن‌ها توجه کنید می‌رسیم.

 

در انتخاب قفسه لوازم التحریر به دسترسی محصولات دقت کنید

عمده مخاطبین و مشتری‌های شما را کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند؛ پس علاوه بر به کار بردن رنگ‌های شاد و متنوع در قفسه‌ها به این موضوع هم دقت داشته باشید که قفسه‌ها را طوری در نظر بگیرید که مشتریان شما دسترسی راحتی به اجناس مورد نظرشان داشته باشند و برای انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی و مشکل نشوند و بتوانند راحت محصول خود را پیدا کنند.

 

چیدمان محصولات را در انتخاب قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر در نظر بگیرید

یکی از مواردی که می‌تواند جذابیت فروشگاه شما را دو چندان کند، نحوه چیدمان و تفیک محصولات از یکدیگر است. سعی کنید در چیدمان قفسه‌ها به رنگ‌بندی‌ها، برندهای متنوع و اندازه‌های مختلف محصولا دقت و سلیقه کافی به خرج دهید. شما باید از ویژگی رنگارنگ بودن و تنوع زیاد اجناس‌تان در چیدمان قفسه‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و با این ویژگی خاص، مشتریان‌تان را سر ذوق بیاورید.

 

با توجه به وزن محصولات قفسه‌بندی لوازم التحریر را انتخاب کنید

هر چقدر لیست لوازم التحریر مغازه شما کامل‌تر باشد، اجناسی هم که در فروشگاه شما به فروش می‌رسند بیشتر با یکدیگر تفاوت دارند؛ پس باید سعی کنید قفسه‌هایی که برای فروشگاه‌تان در نظر می‌گیرید تحمل وزن محصولات مختلف شما را داشته باشند تا بتوانید با خیالی راحت چیدمانی درست و اصولی برای فروشگاه لوازم التحریر خود انجام دهید و دغدغه شکست قفسه‌ها و ریزش وسایل فروشگاه‌تان را نداشته باشید.

ممکن است تهیه لیست کامل لوازم التحریر، یکی از دغدغه‌های شما به عنوان صاحب یک کسب و کار به شمار برود؛ چرا که شما تمایل دارید مشتری‌های‌تان راضی و خشنود از فروشگاه‌تان بیرون بروند و مجبور نباشند برای خرید اجناس مورد نظرشان چندین مغازه را پشت سر بگذارند. فروشگاه اینترنتی پژانو، با سبد کامل محصولات ایرانی و خارجی گره از مشکل کامل کردن شما برای اجناس و خرید لوازم التحریر عمده باز می‌کند و شرایطی را فراهم می‌سازد که مشتری‌هایتان را راضی نگه دارید و آن‌ها را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.

 

در انتخاب قفسه لوازم‌التحریر حجم محصولات را در نظر بگیرید

با توجه به این موضوع که خرید اجناس‌ فروشگاه شما باید به صورت عمده انجام شود و از آن‌جایی که شاید برای شما خرید لوازم التحریر عمده کاری دشوار باشد، ممکن است تصمیم بگیرید با توجه به بودجه‌ای که دارید خرید بیشتری را انجام دهید و برای این خریدهای اضافه نیاز به یک انبار پیدا کنید؛ می‌توانید قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر خود را طوری در نظر بگیرید که قسمت‌های پایین آن کمدهای درب‌داری باشند که بتوانید از آن‌ها به عنوان انبار استفاده کنید.

اگر برای راه‌اندازی مغازه لوازم التحریر خود قصد خرید عمده لوازم التحریر را دارید، دیگر نیازی نیست که از روش سنتی و پرمشقت برای خرید استفاده کنید. در فروشگاه اینترنتی پژانو، در فروشگاه خود بمانید و تنها با چند کلیک ساده از طریق سایت یا کانال تلگرام عمده فروشی لوازم التحریر لیست مورد نیاز خود را سفارش و به صورت رایگان درب فروشگاه‌تان تحویل بگیرید.

 

 در طراحی قفسه لوازم التحریر فضای فروشگاه خود را در نظر بگیرید

قبل از طراحی و تهیه قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر به فضای داخلی و کوچک یا بزرگ بودن فروشگاه‌تان دقت کنید. اگر در مغازه‌تان فضای زیادی در وسط سالن وجود دارد می‌توانید از قفسه‌های مشبک، قفسه‌های فروشگاهی و استندها استفاده کنید.

 

قفسه‌بندی‌های مشبک

برای نگهداری از محصولات سنگین در فروشگاه‌تان بهتر است که از قفسه‌بندی‌های مشبک استفاده کنید. این قفسه‌ها به علت بدنه‌های فلزی‌ای که دارند می‌توانند وزن بیشتری را تحمل کنند؛ علاوه بر آن قابلیت این را دارند که شما دهانه هر ردیف و ارتفاع هر طبقه را نسبت به وسایل و شرایط فروشگاه خود تغییر دهید؛ اینطوری می‌توانید شرایط بهتری را برای دسترسی راحت‌تر مشتری‌هایتان فراهم کنید.

 

قفسه‌بندی‌های فروشگاهی

یکی از قفسه‌های پرکاربردی که می‌توانید در قفسه‌بندی مغازه لوازم التحریر از آن استفاده کنید، قفسه‌‌های فروشگاهی است. با استفاده از قفسه‌های فروشگاهی دو طرفه از فضاهای خالی فروشگاه‌تان می‌توانید نهایت استفاده را بکنید. این قفسه‌ها هم مانند قفسه‌های مشبک دارای بدنه‌های مقاوم و فلزی هستند که از آن‌ها می‌توانید برای وسایل سنگین وزن استفاده کنید.

 

استندهای فروشگاهی

برای اینکه بتوانید از تمام قسمت‌های فروشگاه‌تان استفاده بهتری داشته باشید از استندهای فروشگاهی چند طبقه استفاده کنید؛ البته باید به این موضوع توجه کنید که استندهای فروشگاهی برای محصولات کوچک و سبک مناسب هستند؛ چرا که این استندها قدرت و تحمل نگهداری وسایل سنگین وزن را ندارند.

 

کلام آخر

در این مقاله با یکی از عواملی که می‌تواند در ظاهر فروشگاه شما، استفاده بهینه از تمام فضای فروشگاه و در نهایت جذب مشتری‌های بیشتر تاثیرگذار باشد، آشنا شدیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و توانسته باشد شما را تا حد زیادی راهنمایی کند؛ اگر احساس می‌کنید سوالی برای‌تان باقی مانده که در این مقاله به آن جواب داده نشده است، خوشحال می‌شویم برای ما کامنت بگذارید، سعی می‌کنیم که در اسرع وقت جواب‌گوی سوال‌های شما دوستان عزیز باشیم.