Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

معرفی بهترین مارک مداد رنگی برای نقاشی + مقایسه

چکیده

اگر قصد خرید مداد رنگی برای فرزندان خود را دارید مهم است که بهترین مارک مداد رنگی موجود در بازار را بشناسید. در این مقاله مارک های خارجی و داخلی معروف مداد رنگی را بررسی کرده ایم.

access_time ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر
remove_red_eye 21بازدید
معرفی بهترین مارک مداد رنگی برای نقاشی + مقایسه

هنگام خرید مداد رنگی عمده شناخت انواع مارک های مداد رنگی و اطلاع از بهترین مارک مداد رنگی می تواند به شما در خریدی خوب کمک کند. مداد رنگی جزو یکی از بهترین ابزارها برای کودکان محسوب می‌شود چراکه می‌توانند به کمک آن، نقاشی‌های مختلف را رنگ کنند و یا طرح‌های جذابی خلق کنند. از طرفی برخی از بزرگسالانی که به نقاشی علاقه‌مند هستند، از مداد رنگی برای خلق آثار هنری بسیار زیبا استفاده می‌کنند. همان قدر که انتخاب یک مداد رنگی با رنگ درست در زیبایی آثار هنری تأثیر دارد، کیفیت خود مداد رنگی نیز بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه باید در انتخاب مارک مداد رنگی نهایت دقت را به خرج دهید. انواع مختلفی از مارک‌های مداد رنگی در فروشگاه پژانو وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود دارند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

 

بهترین مارک‌ مداد رنگی برای نقاشی

در هنگام خرید لوازم التحریر عمده، احتمالاً به خرید مداد رنگی مناسب برخورده باشید. انواع مختلفی از مارک‌های مداد رنگی وجود دارند که شما می‌توانید برای فرزند و یا خودتان تهیه کنید. توجه داشته باشید که هر یک از این مارک‌ها، مدادرنگی‌هایی با تعداد متفاوت طراحی و عرضه بازار می‌کنند که معمولاً افراد مبتدی، نمونه 12 عددی و افراد حرفه‌ای نمونه 24 عددی و یا بیشتر از آن را تهیه می‌کنند. در فروشگاه پژانو، انواع مختلفی از برندهای مدادرنگی داخلی و خارجی وجود دارند که ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین مارک مداد رنگی خارجی

یکی از انواع مداد رنگی‌های موجود در بازار، مارک خارجی مداد رنگی‌ها است. مارک‌های خارجی مداد رنگی نیز خود دارای انواع گوناگونی هستند که انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند اندکی سخت باشد. در این میان برخی از مارک‌ها هم طرف‌داران زیادی دارند و هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند که از جمله می‌توان به مواردی که در ادامه گفته می‌شود، اشاره کرد.

 

مداد رنگی فابر کاستل

مداد رنگی فابر کاستل جزو معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین مارک‌های مداد رنگی در میان هنرمندان و نقاشان حرفه‌ای است که از جمله می‌توان به هنرمند معروف ونسان ونگوگ اشاره کرد. مداد رنگی‌های فابر کاستل از چوب بلوط تهیه می‌شوند. نوک این مدادها بسیار نرم و مومی طراحی شده‌اند. به‌طوری‌که در حین نقاشی کردن، به راحتی روی کاغذ کشیده شده و با یکدیگر ترکیب می‌شوند. از طرفی طراحی خود این مدادها به صورت شش ضلعی است که نحوه استفاده از مداد را آسان کرده است. مداد رنگی‌های فابر کاستل توسط برند معروف تولید لوازم تحریر فابر کاستل طراحی می‌شوند که شما می‌توانید انواع آن را از جمله نوع ۶تایی تا ۱۰۰۰تایی که مخصوص طراحان حرفه‌ای است، در بازار پیدا کنید. ناگفته نماند که این مداد رنگی‌ها، کیفیت و تنوع بالایی دارند و بر همین اساس نیز با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.

 

مداد رنگی پریسماکالر

مداد رنگی با مارک پریسماکالر توسط برند آمریکایی پریسماکالر تولید می‌شود که به عرضه مداد رنگی‌های باکیفیت مشهور است. توجه داشته باشید که این مداد رنگی‌ها در دو نوع پریمر، از 12 رنگ تا 150 رنگ و نوع اسکالر 20 رنگی تولید می‌شود. مداد رنگی‌های اسکالر نوک سفت‌تری دارند که برای نقاشی و رنگ آمیز کودکان و افراد تازه کار مناسب است. این در حالی است که مداد رنگی در نوع پریمر از برند پریسماکالر، دارای نوک نرمی است و به همین دلیل تراش کردن آن سخت است. به این صورت که افراد حرفه‌ای حین تراش این نوع از مداد رنگی‌ها، ابتدا آن را در مایکروویو قرار می‌دهند و سپس تراش می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این مداد رنگی می‌توان به وجود یک مداد رنگی بی رنگ در مجموعه آن اشاره کرد که طراحان از آن برای ترکیب رنگ‌ها استفاده می‌کنند.

 

مداد رنگی کنته پاریس

احتمالاً مارک کنته پاریس به گوشتان خورده باشد. این مارک جزو معروف‌ترین برندهای مداد رنگی در بین هنرمندان مختلف جهان است. به این صورت که در میان ایرانیان نیز معروف شده است. نوعی از مداد رنگی‌های این برند با عنوان پلی کروم شناخته می‌شوند که بر خلاف دیگر مداد رنگی‌ها، به راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند چراکه حاوی مقادیر زیادی موم در هر یک از مداد رنگی‌ها است.

 

بهترین مارک مداد رنگی داخلی

در پخش لوازم نقاشی عمده، بهتر است نگاهی به بهترین مارک‌های مداد رنگی داخلی نیز بیندازید. انواع مختلفی از برندهای ایرانی باکیفیت وجود دارند که مداد رنگی‌های متنوع تولید می‌کنند.

 

مداد رنگی پنتر

مداد رنگی با مارک پنتر جزو بهترین مارک مداد رنگی ایرانی برای نقاشی کودکان محسوب می‌شود. این مداد رنگی به صورت شش ضلعی ساخته می‌شود و دارای نوکی نرم و البته مقام است. به این صورت که به زودی نمی‌شکند. از طرفی طراحی شش ضلعی آن سبب می‌شود که دست کودکان در صورت رنگ آمیزی طولانی مدت خسته نشود. در خرید لوازم تحریر عمده، حتماً از مارک مداد رنگی پنتر خریداری کنید چراکه از چوب ساخته می‌شوند و تراشیدن آن‌ها توسط کودکان راحت است. این مداد رنگی در اندازه‌های 6،12،24 و ۳۶تایی در فروشگاه پژانو موجود است.

 

مداد رنگی آریا

مارک آریا یکی از تولیدکنندگان داخلی لوازم تحریر است که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. یکی از محصولات ارائه شده توسط این برند، مداد رنگی آریا است که در 6 الی ۳۶تایی تولید می‌شوند و برای استفاده کودکان و دانش آموزان بسیار مناسب است. این مداد رنگی نیز به شکل شش ضلعی طراحی شده است و بر همین اساس نیز به راحتی میان انگشت کودکان قرار می‌گیرد و سبب اذیت کردن آن‌ها نخواهد شد. رنگ مداد رنگی‌ها بسیار شفاف است و از چوب باکیفیتی ساخته می‌شوند. این مداد رنگی با وجود داشتن چنین ویژگی‌هایی، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارند و مناسب بچه‌های مهد کودک و یا دبستان است.

 

مداد رنگی با مارک پلیکان

یکی دیگر از برندهای ایرانی تولید کننده مداد رنگی که در هنگام خرید لوازم تحریر عمده مشهد به آن توجه داشته باشید، مداد رنگ با مارک پلیکان است. این مداد رنگی از کیفیت بالایی برخوردار است ولی هزینه کمتری نسبت به سایرین دارد.

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید مداد رنگی عضوی جدا نشدنی از لوازم نقاشی مدرسه است که توسط برندهای مشهور ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. این برندهای متنوع می‌توانند مداد رنگی‌های مختلفی را در دسته‌های متنوع تولید کنند. برای تهیه انواع مداد رنگی با بهترین مارک می‌توانید به مجموعه پژانو مراجعه کنید.