Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

روان نویس 12 عددی طرح کلاسیک مدل JM2103 پارسیکار

نوع محصول: نوشت افزار
دسته بندی: روان نویس
رنگ:
سایز:

در صورت سفارش حداقل عدد، قیمت هر عدد تومان می‌باشد

قیمت: تومان
قیمت:

تومان
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
تخفیف:

تومان
قیمت:

تومان
تومان
قیمت:

تومان
تومان
پلکان تخفیفات
مقایسه
ساخت ایران
فروشندگان
store_mall_directory
beenhere
local_offer
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال تومان هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

روان‌نویس ۱۲ عددی طرح کلاسیک مدلJM 2103 پارسی کار

امروزه انواع گوناگونی از ابزارهای نوشتاری تولیدشده است که یکی از این ابزارهای نوین نوشتاری روان‌نویس است در اینجا می‌خواهیم با ابزار نوشتاری روان‌نویس آشنا بشویم.

روان‌نویس چیست؟ روان‌نویس یک نوشت‌افزار بین خودکار و ماژیک است در این نوشت‌افزار از جوهر روان استفاده می‌شود.

نوک روان‌نویس شبیه به نوک خودکار است یکی از ویژگی‌های بارز روان‌نویس‌ها نوشتن راحت و روان با آن‌ها است که شما می‌توانید ساعت‌ها به‌راحتی از نوشتن لذت ببرید.

شرکت اشکان تجارت آرام بانام تجاری پارسی کار روان‌نویس‌های مدل JM2103 را طراحی و تولید کرده است که برای افرادی که بیشتر برای نوشتن از روان‌نویس‌ها استفاده می‌کنند یک انتخاب بسیار مناسب است.

این روان‌نویس‌ها با شکل ظاهری جذابی طراحی و تولیدشده‌اند که بدنه این محصول به رنگ سفید و دارای یک درب است که از خشک شدن جوهر جلوگیری می‌کند و همچنین دارای گیره‌ای بر روی درب است که می‌توانید روی جلد دفتر یا لبه جیب لباس خود قرار دهید، نوک این روان‌نویس‌ها مانند خودکار ساچمه‌ای است و بسیار روان‌تر از خودکارها طراحی‌شده و جوهر آن به رنگ آبی است که در یک ابر فشرده در مخزن روان‌نویس قرار داده‌شده است، جوهر موجود در این محصول از جوهر باکیفیت ساخته‌شده است که به‌زودی روی کاغذ خشک می‌شود و از نکات مثبت این محصول می‌توان به غلظت مناسب جوهر آن اشاره کرد که باعث پخش شدن اضافی جوهر بر روی کاغذ نمی‌شود، روان‌نویس‌های مدل JM 2103 پارسی کار دربسته بندی‌های 12 عددی مقوایی شکل قرار دارند که می‌توانید این بسته‌بندی‌های سبک و راحت را در ویترین یا قفسه فروشگاه خود در دید مشتریان قرار دهید و برای افرادی که علاقه زیادی به نوشتن با روان‌نویس دارند بسیار مناسب است.

برای سفارش این محصول روان و پرکاربرد و باکیفیت کافی است به سایت اینترنتی آنلاین عمده‌فروشی پژانو مراجعه کنید و سفارش خود را به‌سادگی ثبت کنید.

قطر نوشتاری:
0.7 میلیمتر
کشور مبداء برند و محصول:
ایران
نوع نوک:
ساچمه ای
نوع بدنه:
پلاستیک
ابعاد بسته بندی:
7/5*14
افزودن نظر
shop_two
محصولات مشابه

شاید این محصول مورد پسند شما باشد

روان نویس 12 عددی نوک 7 راین

روان نویس 12 عددی نوک 7 راین

قیمت : 330,650 تومان