Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

نکاتی که باید برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر بدانید

چکیده

از آن جایی که تقریبا در تمام روزهای سال تنور فروشگاه‌های لوازم التحریر داغ است؛ و یکی از مهم‌ترین تامین کننده‌های نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان به شمار می‌روند، باید در همه ابعاد مورد بررسی قرار بگیرند؛ که یکی از این ابعاد مهم، طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر است.

access_time ۱۴۰۱ جمعه ۲۴ تير
remove_red_eye 2284بازدید
نکاتی که باید برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر بدانید

 

اگر شما هم صاحب این کسب و کار هستید و یا به تازگی قصد راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر را دارید، قطعا در کنار سوال‌هایی مثل:از کجا می‌توانیم خرید لوازم التحریر عمده را انجام دهیم؟ یا چطوری می‌توانیم قیمت روز لوازم التحریر عمده را به دست آوریم؟ و ...باید دکور مغازه لوازم التحریر را به چه شکل بچینیم؟ هم ذهن شما را به خود درگیر کرده است. سعی داریم در این مقاله در مورد نکات کاربردی که برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر به آن احتیاج دارید صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

 

چرا باید به دکور مغازه لوازم التحریر اهمیت داد؟

می‌خواهیم صاف و مستقیم برویم سر اصل مطلب: جذب مشتری! نه تنها در صنف لوازم التحریر بلکه در تمام کسب و کارها، هدف اصلی صاحابان کسب و کار جذب مشتری بیشتر است. دکوراسیون مغازه، یکی از آن عواملی است که می‌تواند در جذب مشتری نقش پررنگی را ایفا کند. البته که برای رسیدن به این هدف باید به رعایت یک سری نکات در طراحی دکوراسیون مغازه التحریر توجه داشته باشید و آن‌ها را عملی کنید. در ادامه مقاله قرار است که به بررسی این نکات بپردازیم؛ با ما همراه باشید.  

 

مخاطبان مغازه لوازم التحریر خود را مشخص کنید

قبل از اینکه تصمیم به طراحی و چیدن دکور مغازه لوازم التحریر خود بگیرید، باید مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. اینکه عمده مخاطبین و مشتری‌های شما را کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، خیلی می‌تواند در نحوه طراحی، چیدمان و حتی انتخاب رنگ دیوارها به شما کمک کند. پس قبل از اینکه دست به اقدام بزنید، در نظر داشته باشید که با کدام رده سنی رو به رو هستید.

 

برای دکوراسیون مغازه لوازم التحریر به طرح ویترین مغازه توجه کنید

یکی از بخش‌های جذاب مغازه لوازم التحریر، طراحی و چیدن ویترین مغازه است. برای انتخاب ویترین مغازه لوازم التحریر آنقدر باید سلیقه به خرج بدهید که مشتریان بی‌اختیار راهشان را به سمت مغازه لوازم التحریر شما کج کنند؛ در همین اندازه جذاب! سعی کنید سن و سلیقه مخاطبان و مشتریان خود را هنگام چیدن ویترین مغازه لوازم التحریر در نظر بگیرید؛ چرا که شما با یک ویترین جذاب باید مخاطبین هدف خود را به سمت فروشگاه‌تان بکشانید؛ یادتان که نرفته شما با چه رده سنی‌ای رو به رو هستید؟

بیشتر بخوانید: عنوان قفسه‌بندی برای مغازه لوازم التحریر

 

 از رنگ‌بندی مناسب برای دکور مغازه لوازم التحریر استفاده کنید

موضوع مهمی که باید در طراحی دکور مغازه لوازم التحریر به آن اهمیت دهید، استفاده از رنگ‌بندی مناسب است. حتی در این مرحله هم باید به سن و سلیقه مخاطبین و مشتریان فروشگاه‌تان توجه داشته باشید. با استفاده از رنگ‌های شاد و فانتزی بهتر می‌توانید نظر کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان را به سمت خودتان جلب کنید و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی فروش بیشتر نزدیک می‌شوید.

 

رنگ دیوارها و سقف مغازه را اصولی انتخاب کنید

سعی کنید با توجه به بوجه‌ای که برای این موضوع در نظر گرفته‌اید، بهترین انتخاب را داشته باشید. بهتر است برای رنگ دیوارها از رنگ‌های روشن استفاده کنید؛ اما اگر تمایل به انتخاب رنگ‌های خنثی برای دیوارها داشتید، بهتر است برای چیدمان از محصولاتی با رنگ‌های شادتر و پررنگ‌تر استفاده کنید.

 

برای کف‌ پوش‌های مغازه لوازم التحریر چه رنگی مناسب است؟

بهتر است  برای کف‌پوش‌ها از رنگ‌هایی استفاده کنید که مشتریان از قدم زدن در فروشگاه لوازم التحریر شما حس بهتری را تجربه کنند و ترجیح بدهند زمان بیشتری را برای خرید در فروشگاه شما بگذارند. بهتر است برای کف‌ پوش‌ها از رنگی استفاده کنید که تفاوت چندانی با رنگ دیوارها نداشته باشد و تا حد زیادی هارمونی رنگ‌ها حفظ شود.

 

نورپردازی مغازه لوازم التحریر باید چکونه باشد؟

زاویه نورپردازی بر روی محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است. فروشگاه نوشت افزار و لوازم التحریر دنیایی از رنگ‌های متنوع است که شما می‌توانید با استفاده از یک نورپردازی درست و اصولی، رنگ و لعاب بیشتری به محصولات و فضای فروشگاه‌تان بدهید. سعی کنید برای نورپردازی از رنگ‌هایی استفاده کنید که چشم مشتری‌ها را اذیت نکنند و فضایی دلنشین‌ را به وجود بیاورند.

 

در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر قفسه‌بندی را فراموش نکنید

اینکه مشتریان بتوانند به راحتی در فروشگاه قدم بزنند و دسترسی آسانی به تمام محصولات متنوع شما داشته باشند حس خوبی به آن‌ها می‌دهد و این موضوع مستلزم آن است که شما با قفسه‌بندی درست و اصولی، دکور مغازه لوازم التحریر خود را طراحی کنید؛ جوری که هم از کمترین فضاها استفاده کرده باشید و هم دست مشتری‌ها را برای دیدن تنوع و انتخاب محصولات باز گذاشته باشید.

 

استفاده از لوازم دکوری در دکوراسیون مغازه لوازم التحریر جذاب است

برای دکوراسیون مغازه لوازم التحریر، استفاده از لوازم دکوری بسیار جذاب است, به شرطی که از لوازمی استفاده کنید که با کسب و کار شما مرتبط باشند و بتوانند فضای منحصر به فردی را به وجود بیاورند. استفاده از تابلوهای نقاشی، رادیوهای قدیمی، گرامافون و کتاب‌های قدیمی و غیرقابل فروش می‌توانند برای دکوراسیون فروشگاه نوشت افزار شما جالب باشند. با استفاده از لوازم دکوری در ویترین مغازه لوازم التحریر هم می‌توانید، ویترینی جذاب‌تر داشته باشید.

 

چیدمانی اصولی داشته باشید

در نحوه چیدمان قفسه‌ها، سعی کنید که در درجه اول راحتی مشتری‌ها و دسترسی آن‌ها به محصولات متنوع را در اولویت قرار دهید، البته که این اولویت باید به نحوی باشد که در نهایت به نظم و زیبایی فروشگاه شما ختم شود. در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر، چیدمانی اصولی خواهد بود که به تفکیک برندها، هارمونی رنگ‌ها و حجم و اندازه محصولات هم پرداخته باشد؛ چرا که چیدمانی اصولی در جذب مشتری تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

اجناس مغازه لوازم التحریر خود را کامل کنید

کامل بودن اجناس یک مغازه لوازم التحریر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ مشتری‌های شما این موضوع را نمی‌پسندند و برای‌شان ناخوشایند است که برای خرید اجناس مورد نظرشان چندین مغازه را پشت سر بگذارند تا بتوانند لیست خرید خود را تکمیل کنند. سعی کنید از برند‌های مختلف و متنوع ایرانی و خارجی در فروشگاه خود استفاده کنید. البته که کامل بودن اجناس فروشگاه لوازم التحریر با آن همه تنوع ممکن است برای شما هم کاری دشوار به نظر بیایید، پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه خرید لوازم التحریر عمده را انجام دهید، ابتدا لیست کامل لوازم التحریر برای مغازه خود را آماده کنید و بعد به دنبال تهیه آن‌ها بروید.

فروشگاه اینترنتی پژانو، با سبد کامل محصولات ایرانی و خارجی می‌تواند گره از مشکل کامل کردن شما برای اجناس و خرید لوازم التحریر عمده باز کند. برای انتخاب اجناس فروشگاه و بررسی برندهای مختلف دیگر نیازی به بازار و صرف زمان، انرژی و هزینه نیست. در فروشگاه خود بنشینید و به راحتی از طریق سایت فروشگاه پژانو، انواع برندها و قیمت‌های مختلف را بررسی و لیست خرید خود را تکمیل کنید. با انتخاب فروشگاه پژانو هم می‌توانید از تخفیف‌های پلکانی برخوردار شوید و هم اجناس‌تان را به صورت رایگان درب فروشگاه‌تان تحویل بگیرید.

 

را‌ه‌های دیگری که می‌توان از طریق آن خرید عمده لوازم التحریر را انجام داد

خرید عمده هر محصولی برای صاحبان آن کسب و کار، همیشه یک دغدغه ذهنی محسوب می‌شود، که متاسفانه صاحبان فروشگاه لوازم التحریر هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ چرا که مجبور می‌شوند از راه‌های دور و نزدیک و با صرف هزینه زیاد، به تهران سفر کنند؛ زمان زیادی را در بازار بگذرانند تا بتوانند لیست لوازم التحریر برای مغازه خود را تهیه کنند؛ بگذریم از مراحلی که برای حمل و نقل این اجناس تا رسیدن به درب فروشگاه طی می‌شود، اما با وجود پیشرفت و ارتقای روز افزون شبکه اینترنت، وجود سایت و شبکه‌های اجتماعی این معضل تا حد زیادی از بین رفته است. شما می‌توانید علاوه بر سایت فروشگاه اینترنتی پژانو، از طریق کانال تلگرام عمده فروشی لوازم التحریر پژانو هم انواع برندهای ایرانی و خارجی لوازم التحریر را بررسی کنید، از قیمت انواع برندها مطلع شوید و بدون رفت و آمد و صرف هزینه‌های زیاد خرید عمده لوازم التحریر فروشگاه‌تان را  انجام دهید و به صورت رایگان اجناس‌تان را درب فروشگاه خود تحویل بگیرید.

 

کلام آخر

نکاتی که در این مقاله گفته شد، تمام آن چیزهایی بود که شما برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر خود به آن نیاز خواهید داشت؛ اگر سوالی در مورد این موضوع ذهن شما را به خود درگیر کرده که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است، کامنت بگذارید ما سعی می‌کنیم در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.