Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

با 7 تولیدکننده بهترین خودکار ایرانی آشنا شوید

چکیده

مطمئن هستیم که شما به عنوان صاحب یک فروشگاه لوازم التحریر یا مسئول خرید یک اداره، در پی یافتن بهترین خودکار ایرانی به این مقاله رسیده‌اید؛ چرا که شما قرار است پاسخ‌گوی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و اکثر مردم  باشید؛ نیاز به بهترین خودکار ایرانی برای نوشتن!

access_time ۱۴۰۱ شنبه ۸ مرداد
remove_red_eye 2611بازدید
با 7 تولیدکننده بهترین خودکار ایرانی آشنا شوید

 

اگر سری به دفتر فروش مغازه لوازم التحریرتان هم بزنید، متوجه خواهید شد که یکی از پرفروش‌ترین اجناسی که در فروشگاه لوازم التحریرتان وجود دارد خودکار است؛ پس، آشنایی با بهترین برندهای خودکار ایرانی، برای تکمیل لیست خرید عمده خودکار برای فروشگاه‌تان جزئی از واجبات است. در این مقاله سعی داریم بگوییم که بهترین خودکار ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد و شما را با 7 برند معتبر تولید خودکار در ایران آشنا کنیم؛ تا، شما بتوانید با خیالی آسوده بهترین خودکار ایرانی را در لیست اجناس فروشگاه خود بگنجانید.

 

بهترین خودکار ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی از کلمه بهترین برای یک برند استفاده می‌کنیم، قطعا آن برند باید یک سری ویژگی‌ها را داشته باشد تا بتواند صفت بهترین را متعلق به خودش کند. خودکارها هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ اگر قرار است یک خودکار در فروشگاه شما لقب بهترین خودکار ایرانی را بگیرد، باید معیارهایی را برای آن درنظر گرفت؛ که در ادامه مقاله با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 

بهترین خودکار ایرانی باید بدنه مناسب و استانداردی داشته باشد

خودکاری می‌تواند در خانواده بهترین خودکار ایرانی قرار بگیرد، که اگر دانش‌آموزان، دانشجویان و... مدت زمان زیادی مشغول نوشتن با آن بودند دست‌شان را خسته نکند. یک خودکار استاندارد باید قطر و ارتفاع مناسبی داشته باشد. بدنه آن طوری باشد که مدام از دست سر نخورد و شخص نویسنده را دچار مشکل کند. سبک باشد؛ تا بتوان به راحتی آن را حمل کرد.

 

بهترین خودکار ایرانی جوهردهی روان و مناسبی دارد

روان بودن خودکار یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است؛ که این ویژگی سرجلسه امتحان برای دانش‌آموزان و دانشجویان، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بهترین خودکار ایرانی علاوه‌بر روان بودن، باید جوهردهی تنظیم شده‌ای داشته باشد؛ فکر کنید در جایی که نباید، خودکار مقدار زیادی جوهر از خود پس بدهد! چقدر این موضوع می‌تواند آزاردهنده و کلافه‌کننده باشد؟

 

مقدار و نحوه خشک شدن جوهر بهترین خودکار ایرانی باید چگونه باشد؟

گفته شده که مقدار جوهر بهترین خودکار ایرانی باید به‌قدری باشد که بتوان با آن خودکار تا 800 متر نوشت؛ یعنی باید ماندگاری بالایی داشته باشد. خشک شدن سریع جوهر خودکار یکی از آن ویژگی‌هایی است که مخصوصا برای افراد چپ دست اهمیت بالایی دارد. جوهر بهترین خودکار ایرانی، نباید بر روی کاغذ لکه ایجاد کند و زیبایی نوشته را به هم بزند. 

 

رنگ جوهر بهترین خودکار ایرانی باید چگونه باشد؟

رنگ جوهر خودکار به سلیقه و نوع استفاده کسی که قرار است با آن خودکار بنویسد، بستگی دارد؛ اما، جوهر بهترین خودکار ایرانی در هر رنگی هم که انتخاب شود باید پررنگ باشد، خوانایی نوشته را بالا ببرد و هر چقدر مقدار متن طولانی بود، چشم‌ها را زود خسته نکند.

 

بهترین خودکار ایرانی گوی مناسبی دارد

تصور کنید موقع نوشتن یک متن، خودکار شما مدام گیر کند؛ این موضوع هم می‌تواند دستخط شما و هم اعصاب‌تان را خراب کند. گوی ظریفی که سر خودکار قرار دارد باید به نرمی روی کاغذ بچرخد؛ چرا که، وظیفه رساندن جوهر به روی کاغذ را انجام می‌دهد و اگر به وظیفه خود به‌خوبی عمل نکند خودکار گیر خواهد کرد.

 

اندازه نوک بهترین خودکار ایرانی باید چگونه باشد؟

ضخامت نوک خودکار بستگی به نوع استفاده‌ از آن خودکار دارد. مثلا نوک خودکارهایی با ضخامت 7/0 میلی‌متر تا 2/1 میلی‌متر برای نوشتار تحریری مناسب‌اند و بهترین برند ایرانی خودکار باید براساس نیاز مشتری‌هایش و کاربردهای گوناگون آن، ضخامت‌های مختلفی را برای نوک خودکارها درنظر بگیرد. 

 

7 تولیدکننده بهترین خودکار ایرانی را بشناسید

تا اینجای مقاله با ویژگی‌هایی که یک خودکار ایرانی باید داشته باشد تا بتواند جزء بهترین برندها باشد، آشنا شدیم؛ حالا وقت آن رسیده تا 7 تولید کننده و برند معتبر داخلی خودکار، که از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی رقابت می‌کنند را بهتر و بیشتر بشناسید.

 

خودکار ایرانی کنکو

خودکار کنکو

 

یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان‌ نوشت‌افزار داخلی، برند کنکو است؛ که، در کارخانه رزتحریر یزد تحت لیسانس کنکوی کانادا تولید می‌شود. کنکو با استفاده از مواد درجه یک و غیربازیافتی، توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و با بسیاری از برندهای خارجی در رقابت باشد و لقب بهترین خودکار ایرانی را از آن خود کند. کلیه محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت ساخته‌شده و از گارانتی 2 ساله برخوردار است؛ که، این موضوع خیال مصرف‌کننده را نسبت به استفاده از این محصولات راحت‌تر می‌کند.

 

انواع خودکار ایرانی کنکو

  • خودکار فینو: یکی از روان‌ترین برندهای خودکار ایرانی در بازار، که با مواد درجه یک و جوهر نانو تولید می‌شود خودکار فینو است. خودکارهای فینوی کنکو، با قطر نوشتاری 1 میلی‌متر، در انواع رنگ‌های اصلی و فانتزی در بازار وجود دارند و به صورت تکی و بسته‌های 50 عددی فروخته می‌شوند.
  • خودکار اکسل: تنها تفاوتی که خودکارهای کنکو اکسل، نسبت به فینوها دارند قطر نوشتاری آن‌ها است. قطر نوشتاری خودکار اکسل 7/0 میلی‌متر است و طول نوشتاری بالاتری دارد و به صورت بسته‌های 4 عددی به فروش ‌می‌رسند.
  • خودکار آفیس: قطر نوشتاری خودکار آفیس 1 میلی‌متر است و از مواد عالی و جوهر نانو روان تولید می‌شود؛ که، یکی از مدل‌های پرطرفدار کنکو در بسته‌های 50 عددی محسوب می‌شود.

 

خودکار ایرانی صدف

خودکار صدف

 

شرکت ویستا یکی از درخشان‌ترین برندهای تولید خودکار در ایران است؛ که در سال 1393 با هدف تولید محصول باکیفیت وبرآورده کردن نیازهای مشتریان با سلایق مختلف، فعالیت خود را شروع کرده است. صدف به‌صورت تخصصی بر روی تولید خودکار و ماژیک تمرکز دارد. خودکارهای صدف با بدنه کریستالی و مقاوم با رنگ‌های کاربردی آبی، مشکی و قرمز تولید می‌شوند و به صورت تکی و بسته‌های 5 عددی به فروش می‌رسند.

 

خودکار ایرانی سفیر

خودکار سفیر

 

یکی‌دیگر از تولیدات کارخانه رزتحریر یزد، خودکار ایرانی سفیر است. سفیر، یکی از متنوع‌ترین و به‌صرفه‌ترین خودکارهای ایرانی است که هم به‌صورت تکی در چهار رنگ اصلی و کاربردی آبی، مشکی، سبز و قرمز و هم به‌صورت بسته‌بندی با 8 رنگ فانتزی جذاب تولید و عرضه می‌شود. استفاده از جوهر نانو و قطر نوشتاری با ضخامت 7/0 میلی‌متری باعث می‌شود که سرعت نوشتن و روان‌نویسی با این خودکار ایرانی افزایش پیدا کند.

 

خودکار ایرانی کیان

خودکار کیان

 

در سال 1393 گروه صنعتی صفا، فعالیت خود را در تولید انواع خودکارهای ساده و فانتزی و ماژیک وایت برد با برند کیان آغاز کرد؛ در بین تولیدکنندگان باسابقه خودکار در ایران سروصدا به‌پا کرد و به عنوان یک رقیب شناخته شد. کیان را می‌توانیم یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه تولید خودکار در ایران معرفی کنیم؛ که در بازار با خودکارهای کریستالی به رنگ‌های آبی، مشکی، سبز و قرمز؛ و خودکارهای الوان با رنگ‌های متفاوت و فانتزی در بسته‌های 2 تا 50 عددی تولید و توزیع می‌شوند. خودکارهای کریستالی کیان با دو قطر نوشتاری 1 و 7/0 میلی‌متر تولید و با جوهرهای نیمه ژل نرم و روان، راهی بازار می‌شوند.

 

خودکار ایرانی ارس

خودکار ارس

 

یکی‌دیگر از برندهای خودکار ایرانی که با استفاده از مواد فوق‌العاده و طراحی متفاوت، در بین مردم طرفدار زیادی پیدا کرده و معروف شده است، خودکار ایرانی ارس با جوهر نیمه ژل است. این خودکار روان در چهار رنگ اصلی آبی، مشگی، سبز و قرمز تولید و در بازار عرضه می‌شود. 

 

خودکار ایرانی پارسیکار

خودکار پارسیکار

 

پارسیکار از آن دسته از برندهایی است که علاوه‌بر مشهور بودن از تنوع بالایی هم در تولید محصولات به‌خصوص خودکار به‌شمار می‌رود؛ پارسیکار را می‌توان یکی از بهترین برندهای خودکار ایرانی معرفی کرد که علاوه‌بر تولید خودکار در رنگ‌های اصلی آبی، مشکی، سبز و قرمز خودکارهایی فانتزی با نوکی به ضخامت 7/0 در رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز، سبز، صورتی، نارنجی، بنفش و فیروزه‌ای هم تولید و عرضه کرده است.

 

خودکار ایرانی هدهدک

خودکار هدهدک

 

یکی از معتبرترین برندهای تولید خودکار در ایران، مجموعه جامعه القرآن الکریم با نام تجاری هدهدک است. خودکار هدهدک با بدنه پلاستیکی و مقاوم، در 6 رنگ متنوع آبی، مشکی، سبز، قرمز، بنفش و قهوه‌ای تولید و در بازار عرضه می‌شود. نوک ساچمه‌ای این خودکار به راحتی بر روی کاغذ می‌چرخد و عمل نوشتن را بدون قطع و وصل شدن انجام می‌دهد.

 

چگونه می‌توانیم خرید عمده خودکار را انجام دهیم؟

خرید عمده خودکار و بهتر است اینطور بگوییم که خرید لوازم التحریر عمده با توجه با حجم بالای تنوعی که دارند، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که در فرآیند راه‌اندازی مغازه لوازم التحریر باید انجام دهید و همیشه به شکل یک دغدغه اساسی بروز خواهند کرد؛  در کنار سوال‌هایی مثل: از کجا لوازم التحریر عمده بخرم؟ قیمت روز لوازم التحریر عمده را از کجا پیدا کنم؟ خرید عمده خودکار ایرانی را از کجا انجام بدهم، یکی از سوال‌هایی است که به آن‌ها اضافه شده، اما جای هیچ نگرانی‌ای نیست، شما می‌توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی پژانو به راحتی و با چند کلیک ساده، به انواع برندهای خودکار ایرانی دسترسی پیدا کنید، قیمت‌ها را مقایسه و سفارش خود را ثبت کنید؛ در کمترین زمان ممکن محصولات شما به‌صورت رایگان درب فروشگاه یا مکان مورد نظرتان به دست‌تان خواهتد رسید.

 

چگونه از قیمت روز لوازم التحریر عمده و قیمت عمده خودکار باخبر شویم؟

علاوه‌بر سایت فروشگاه اینترنتی پژانو، از طریق کانال تلگرام عمده فروشی لوازم التحریر هم می‌توانید از قیمت روز لوازم التحریر عمده باخبر شوید، قیمت‌ها و برندهای متنوع را با یکدیگر مقایسه کنید و خرید عمده لوازم التحریر ارزان را از طریق همان کانال تلگرام با خیالی راحت و آسوده انجام دهید.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را با 6 برند معروف خودکار ایرانی آشنا کنیم. امیدواریم که با کمک این مقاله بتوانید انتخاب درستی را در پیش داشته باشید و با خرید خود از برندها و محصولات ایرانی حمایت کنید. اگر در مورد موضوعی که در این مقاله درباره آن صحبت شد، سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، خوشحال می‌شویم برای ما کامنت بگذارید.