Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

آشنایی با برندهای لوازم التحریر ایرانی

چکیده

یکی از لذت‌بخش‌ترین و مهم‌ترین کارهای دانش‌آموزان در زمان شروع سال تحصیلی جدید، خرید لوازم التحریر است. با شروع سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن زمان خرید لوازم التحریر، مسئله‌ای که ذهن والدین را به خود درگیر می‌کند این است که آیا برندهای ایرانی را انتخاب کنیم یا برندهای خارجی؟

access_time ۱۴۰۱ يکشنبه ۳۰ مرداد
remove_red_eye 1073بازدید
آشنایی با برندهای لوازم التحریر ایرانی

فناوری‌های نوین از جمله اینترنت، امکان مقایسه برندها، قیمت‌ها و خرید آسان را فراهم کرده است و با وجود فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، به‌راحتی می‌توان لوازم التحریر مورد نظر را از بین برندهای لوازم التحریر ایرانی و خارجی از طریق اینترنت در سریع ترین زمان ممکن خریداری کرد.

 

لیست برندهای لوازم التحریر ایرانی

خوشبختانه تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی، در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم التحریر و نوشت‌افزار، عملکرد مطلوبی داشته‌اند و با به بازار فرستادن محصولات باکیفیت، متنوع و بادوام اعتماد مشتریان خود را جلب و آن‌ها را از خرید و مصرف محصولات وارداتی بی‌نیاز کرده‌اند. یکی از راه‌هایی که انتخاب از بین برندهای لوازم التحریر ایرانی را برای دانش‌آموزان و والدین آسان می‌کند، شناخت برند‌های معتبر و متنوع نوشت اقزار ایرانی است. در ادامه قصد داریم با معرفی چندین برند معتبر داخلی در حوزه تولید لوازم التحریر و نوشت‌افزار، انتخاب بهتری را برای متقاضیان این محصولات رقم بزنیم و خرید عمده لوازم التحریر را برای مغازه‌داران و صاحبان فروشگاه‌های لوازم تحریر آسان کنیم.

 

برند لوازم التحریر آریا 

یکی از تولیدکنندگان برند لوازم التحریر ایرانی، برند آریا است. برند آریا فعالیت خود را از سال 1340 در زمینه تولید خمیر بازی و خمیر مجسمه‌سازی آغاز کرده است. قدمت شرکت نقش تندیس آریا به بیش از نیم قرن می‌رسد. آریا در شروع کار خود فقط به تولید خمیر بازی می‌پرداخت اما رفته رفته محصولاتی مانند خمیر شنی، گل چوبی مجسمه سازی، مداد سیاه و قرمز، کیف ست (دارای ابزار نقاشی متنوع شامل مداد رنگی، آبرنگ، پاستل، وسایل رنگ‌آمیزی، رنگ انگشتی، انواع چسب، کاور، ظرف غذا و قمقمه به محصولات خود افزود.

 

برند لوازم التحریر پارسیکار

برند پارسیکار یکی از برندهای معتبر ایرانی با اسم پارسی است که در زمینه تولید نوشت‌افزار و لوازم آموزشی فانتزی فعالیت دارد. این برند کالاهای بسیار با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی را تولید و روانه بازار می‌کند.

 

برند لوازم التحریر صدف

شرکت تولیدی ویستا نوشت‌افزار از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه تولید خودکار آغاز کرده است. مهم‌ترین هدف ویستا، تولید محصول باکیفیت و قیمت مناسب، برآورده کردن نیازهای بازار و مشتریان بر اساس سلایق مختلف است. در حال حاضر این شرکت سری محصولات صدف و سوئیتاپ را روانه بازار کرده است.

 

برند لوازم التحریر ادمیرال

شرکت مداد دنیای فردا، با حدود نیم‌قرن تجربه و با هدف تولید مداد و نوشت‌افزار ایرانی، در سال ۱۳۸۸ تأسیس شده است. شرکت مداد دنیای فردا (ادمیرالبا استفاده از مواد پلیمر و مینرال به ثبت اختراع فرآیند تولید بدنه مداد و مغزی آن دست یافته است.

 

برند لوازم التحریر ارس

شرکت تولید خودکار ارس فعالیت خود را از سال 1397 در شهر مقدس قم آغاز نمود. هدف این شرکت تولید خودکار و رفع نیاز خودکار کشور در کنار سایر برندها است. این شرکت با کادری متخصص سعی دارد بهترین خودکارها را در رنگ‌های مختلف با بهترین جوهر و بدنه به بازار عرضه کند.

 

برند لوازم التحریر کنکو

شرکت رز تحریر یزد با نام برند کنکو یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان خودکار در ایران است. این شرکت علاوه‌بر خودکار که از معروفیت ویژه‌ای برخوردار است؛ محصولاتی مانند ماژیک، خمیربازی، پاکن، تراش و دفتر را در سبد محصولات خود گنجانده است. محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت ساخته‌شده است. کلیه محصولات این شرکت از گارانتی 2 ساله برخوردار است؛ که این امر خیال مصرف‌کننده را نسبت به استفاده از این محصولات راحت کرده است.

 

برند لوازم التحریر کیان

برند کیان، در سال 1393 اولین محصول خود یعنی خودکار را در ایران وارد بازار کرده است. این برند ایرانی به دلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن، توانسته جایگزین خوبی برای محصولات قدیمی مانند خودکار بیک ایرانی با قدمت 50 سال باشد. شرکت صنعت قلم خودکار صفا با برند کیان محصولاتی مثل خودکار، ماژیک، مداد و را تولید کرده است؛ تا نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان را به‌طور کامل برطرف کند.

 

برند لوازم التحریر سفیر

یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید نوشت‌افزار ایرانی، برند سفیر است. برند سفیر توسط شرکت رز تحریر یزد ایجاد شده است که ابزارهای نوشتاری مثل انواع خودکار معمولی و فانتزی، انواع مدادهای تحریر و طراحی، انواع قلم و را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کرده است؛ تا هم دانش‌آموزان و هم والدین بتوانند از این وسایل به‌خوبی استفاده کنند. 

 

برند لوازم التحریر کتیبه قلم

مجموعه چاپ و صحافی ارشک با توجه به سال‌های زیادی که در عرصه صنعت چاپ فعالیت دارد اما همواره با برند سالنامه ارشک شناخته می‌شود. در راستای گسترش فعالیت‌ها اقدام به ثبت برند کتیبه قلم در زمینه تخصصی تولید دفاتر مشق و یادداشت نموده است.

 

نوشت‌افزار ایرانی یا خارجی؟

حالا که با برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی آشنا شدید، بهتر است بدانید چندی پیش بیش از 90٪ بازار لوازم التحریر در دست برندهای خارجی بود اما امروزه و به‌تدریج همه چیز در اختیار تولیدکنندگان ایرانی است. هر ساله با باز شدن مدارس، بازار لوازم التحریر و نوشت‌افزار در حال رونق است؛ چرا که خانواده‌ها لوازم التحریر مورد نیاز خود از جمله دفترچه، خودکار، مداد و کوله پشتی برای دانش‌آموزان خریداری می‌کنند. هر ساله حدود 150 میلیون دفتر خریداری می‌شود که 95٪ آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شوند. سالانه حدود 500 میلیون خودکار در ایران مصرف می‌شود که از این تعداد فقط 100 میلیون خودکار تولید داخلی است. سالانه حدود 400 ميليون خودکار كه 80٪ تقاضاي داخلي را تشكيل مي‌دهد ، بيشتر از آلمان و چين وارد مي‌شود. محصولات چینی به‌تنهایی 50٪ از واردات لوازم التحریر ایران را در اختیار دارند، زیرا تنوع و قیمت پایین لوازم التحریر چینی باعث محبوبیت آن‌ها در بین واردکنندگان و دانش‌آموزان شده است. این در حالی است که تولیدکنندگان داخلی ادعا می‌کنند کیفیت لوازم التحریر ایرانی با استانداردهای جهانی مطابقت دارد و به‌راحتی می‌توانند با مارک های خارجی رقابت کنند. .

 

خرید لوازم التحریر عمده

خرید نوشت افزار در حال حاضر از دو روش اصلی قابل انجام است. در روش اول شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه‌کننده، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. در روش دوم نیز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر اقدام به خرید کنید. از مزایای خرید آنلاین می‌توان به این موارد اشاره کرد که شما در خریدهای اینترنتی فرصت بیشتری برای بررسی و انتخاب محصول در اختیار دارید. همچنین در فروشگاه‌های اینترنتی محصولات متنوع‌تری از برندهای مختلف در دسترس‌تان خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی پژانو، شما می‌توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد از طریق سایت فروشگاه، لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. محصولات مورد نیاز شما بین 1 تا 3 روز کاری درب منزل یا فروشگاه‌تان تحویل داده خواهد شد.

 

قیمت روز لوازم التحریر عمده

قیمت لوازم التحریر به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ اما به‌طور کلی لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی که داخل کشور تولید می‌شوند، قیمت مناسب‌تری نسبت به انواع برندهای خارجی دارند. همچنین برند تولید کننده نیز می‌تواند روی قیمت این کالاها تأثیر داشته باشد. از میان تولیدات ایرانی محصولات شرکت کیان و سفیر مقرون‌به‌صرفه هستند و در عین حال کیفیت مطلوبی را نیز ارائه می‌دهند. محصولات آریا کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری هم نیز دارد؛ اما به‌طور کلی می‌توان گفت که نسبت به تولیدات مشابه خارجی ارزش خرید بیشتری دارند. کسانی که قصد خرید لوازم التحریر عمده را داشته باشند می‌توانند به‌راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی پژانو از قیمت روز لوازم التحریر اطلاع پیدا کنند.

 

خرید لوازم التحریر عمده از فروشگاه اینترنتی پژانو

یکی از مهم‌ترین اهدافی که فروشگاه اینترنتی پژانو دارد این است که بتواند در فرآیند تولید و پخش لوازم التحریر عمده و نوشت افزار کمک کند. دیگر نیازی نباشد صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها برای خرید لوازم التحریر مورد نیاز خود، از شهرهای دور و نزدیک به‌ بازار تهران مراجعه کنند. شما از طریق سایت فروشگاه آنلاین پژانو می‌توانید به ‌راحتی اقدام به خرید عمده لوازم التحریر با قیمت مناسب کنید. فقط کافی است به سایت مراجعه و تنوع کالاها و برندها را ببینید و با آگاهی کامل و اطمینان، به خرید عمده لوازم التحریر مورد نیاز خود بپردازید. برای ثبت سفارش خود از طریق شماره تلفن، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام عمده فروشی لوازم التحریر فروشگاه پژانو هم می‌توانید اقدام کنید