Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

کامل ترین لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان

چکیده

قبل از شروع دوره دبیرستان بهتر است بدانید لوازم ضروری برای دبیرستان چیست و چه تفاوت هایی با لوازم تحریر مقاطع پایین تر دارد. در این مقاله به بررسی لوازم تحریر مورد نیاز برای دبیرستانی ها پرداخته ایم.

access_time ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۲ مهر
remove_red_eye 29بازدید
کامل ترین لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان

خرید لوازم تحریر می‌تواند در هر سنی جذاب باشد و معمولاً افراد علاقه زیادی به خرید انواع لوازم تحریر دارند. کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان در شروع سال تحصیلی اقدام به خرید برخی لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان می‌کنند. فروشگاه‌های مختلف زیادی با تنوع بالا وجود دارند که می‌توانند شما را در خرید لوازم تحریر همراهی کنند. البته برخی افراد ترجیح می‌دهند از برخی لوازم تحریر سال قبل خود استفاده کنند. طبیعتاً اگر عمر لوازم تحریر خریداری شده بالا باشد و کیفیت زیادی داشته باشد، می‌توانید حتی برای چند سال نیز از این لوازم استفاده کنید.

 

لیست لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان

توجه داشته باشید که برخی لوازم تحریر اگر جنس خوب داشته باشند و شما در طی سال از آن به درستی استفاده کنید، می‌توانید تا سال‌های بعد و حتی در دوره دبیرستان از لوازمم تحریر خود استفاده کنید. در ادامه یک لیست کلی از لوازم تحریر ضروری دانش آموزی ارائه خواهیم کرد. البته توجه داشته باشید که موارد گفته شده، یک لیست کلی از لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان است و در نهایت این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت، کدام وسیله را تهیه و استفاده کنید.

  • مداد
  • تراش
  • پاک کن
  • روان نویس
  • ماشین حساب
  • کاتر
  • قیچی فانتزی
  • منگنه و سوزن منگنه
  • خودکار
  • جامدادی
  • چراغ مطالعه
  • اتود و نوک اتود
  • دفتر
    استیک نوت
  • واشر
  • قمقمه
  • چراغ خواب و چراغ مطالعه
  • گونیا
  • نقاله
  • پرگار
  • دفترچه یادداشت

اگر قصد خرید لوازم تحریر عمده برای نمامی مقاطع تحصیلی را دارید پیشنهاد ما وبسایت پژانو، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر در تهران می باشد. جهت استعلام قیمت و یا اطلاع از شرایط خرید چکی لوازم تحریر عمده با ما در تماس باشید.

خرید مداد و مداد تراش

از جمله لوازم ضروری برای دبیرستان، می‌توان به مداد اشاره کرد. طبیعتاً نوشتن کتاب‌های مدرسه به کمک خودکار می‌تواند دردسر بزرگی برای شما ایجاد کند چراکه پاک کردن آن سخت بوده و می‌تواند سبب خرابی ظاهر کتاب شما شود. این در حالی است که استفاده از مداد بسیار راحت‌تر است. مداد‌ها به شکل‌ها و طرح‌های متنوعی در فروشگاه وجود دارند. البته در صورت خرید مداد باید مداد تراش نیز تهیه کنید تا بتوانید آن را تراش کنید. توجه داشته باشید که برخی افراد ترجیح می‌دهند از مداد و یا مداد تراش فانتزی استفاده کنند.

خرید خودکار یا روان نویس

خودکار یا روان نویس نیز مقوله جدا نشدنی از کلاس‌های مدرسه به خصوص راهنمایی و دبیرستان است. در نتیجه حتماً باید به تهیه خودکار یا روان نویس باکیفیت بپردازید. البته شما باید در خرید روان نویس یا خودکار نهایت دقت را به خرج دهید تا سبب بی کیفیت شدن خط و نوشتار شما نشود. نکته مهم این است که انواع مختلفی از خودکارهای ساده و یا فانتزی در بازار وجود دارند و افراد می‌توانند بنا بر سلیقه خود، یکی از آن‌ها را تهیه کنند.

تهیه پاک کن و غلط گیر

از دیگر لوازم تحریر عمده تهران می‌توان به پاک کن و غلط گیر اشاره کرد. طبیعی است که وقتی از خودکار و یا مداد استفاده می‌کنید، باید بتوانید به کمک ابزاری، خطاها و اشتباهات خود را پاک‌سازی کنید. انواع مختلفی از پاک کن‌های ساده و فانتزی در فروشگاه پژانو وجود دارند. احتمالاً با غلط گیرهای نواری روبرو شده‌اید. این روزها بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که به جای غلط گیر مایع از غلط گیر نواری استفاده کنند. یادتان باشد که در تهیه پاک کن یا غلط گیر به کیفیت کالا دقت کنید تا بتوانند به درستی اشتباهات شما را پاک کنند.

خرید مداد فشاری و نوک آن

افراد در دوره‌های تحصیلی بالاتر از جمله راهنمایی و دبیرستان ترجیح می‌دهند به جای مداد از اتود و یا مداد فشاری استفاده کنند. از آنجایی که در صورت استفاده از مداد، باید به صورت مداوم آن را تراش دهید و این کار ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد، اتود می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. به این صورت که کافی است، در صورت تمام شدن، فقط نوک مداد فشاری را تعویض کنید. از طرفی  در صورت استفاده صحیح، می‌توانید سال‌های سال از اتود خود استفاده کنید. مداد فشاری‌ها در اندازه‌های مختلف در فروشگاه وجود دارند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

خرید دفتر، دفترچه یادداشت و کلاستر

از دیگر لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان می‌توان به خرید دفتر، دفترچه یادداشت و کلاستر اشاره کرد. شما باید بر اساس تعداد دروسی که نیاز به دفتر دارند، اقدام به تهیه دفتر کنید. البته توجه داشته باشید که خرید کلاستر می‌تواند کار شما را راحت کند چراکه با داشتن کلاستر می‌تواند چندین جزوه از دروس مختلف را در کنار یکدیگر داشته باشید.

خرید ماژیک هایلایت و ماژیک رنگ آمیزی

سعی کنید در لیست لوازم تحریر دانش آموزی خود، خرید چند عدد ماژیک هایلایت را در اولویت قرار دهید. شما می‌توانید به کمک ماژیک هایلایت یا همان ماژیک رنگ آمیزی، اطلاعات مهم قسمتی از متن کتاب را هایلایت کنید تا بعداً در صورت مطالعه مجدد نیازی به خواندن همه متن نباشد. از طرفی هایلایت کردن قسمت‌های مهم، توجه شما را به آن قسمت‌ها بیشتر جلب می‌کند.

تهیه ماشین حساب

گاهی اوقات ممکن است در برخی از رشته‌ها و دروس نیاز به ماشین حساب داشته باشید، در نتیجه از تهیه آن غافل نشوید. انواع مختلفی از ماشین‌ حساب‌های ساده و فانتزی در فروشگاه پژانو موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر ماشین حساب شما کوچک باشد، به راحتی می‌توانید آن را درون جامدادی خود جای دهید.

خرید خط کش، نقاله و گونیا

در دوره دبیرستان و در درس‌هایی مانند ریاضی، فیزیک و... احتمالاً نیاز به استفاده از خط کش، گونیا و یا نقاله داشته باشید. در نتیجه سعی کنید یکی از هر کدام را تهیه و در جامدادی خود قرار دهید. در فروشگاه پژانو می‌توانید انواع مختلفی از این لوازم را با جنس‌های متنوع خریداری کنید.

 

سخن پایانی

برای انجام فعالیت در مدرسه و استفاده از کتاب‌های خود نیاز به تهیه لوازم تحریر ضروری برای دبیرستان دارید. اما این‌که کدام لوازم را تهیه کنید و کدام یک را خیر، همگی به نیاز و البته بودجه شما بستگی خواهد داشت. سعی کنید لیست لوازم تحریر فروشگاه پژانو را مشاهده کنید و آن‌ها را بر اساس اولویت قرار دهید. به این صورت که بر اساس اولویت خود اقدام به تهیه لوازم تحریر کنید.