Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

فرق لوازم اداری منشی و مدیرعامل

چکیده

ما در این مقاله قصد داریم تفاوت وسایل و لوازم میز منشی و میز مدیر عامل را توضیح دهیم. اگر به‌تازگی یک دفتر اداری یا شرکت خصوصی را افتتاح کرده‌اید و به‌دنبال خرید تجهیزات و ملزومات شرکت خود هستید، قصد تکمیل وسایل خود را دارید یا به‌دنبال خرید عمده نوشت‌افزار هستید توصیه می‌کنیم که مطالب زیر را مطالعه کنید.

access_time ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ دي
remove_red_eye 522بازدید
فرق لوازم اداری منشی و مدیرعامل

 

ما در این مقاله قصد داریم تفاوت وسایل و لوازم میز منشی و میز مدیر عامل را توضیح دهیم. اگر به‌تازگی یک دفتر اداری یا شرکت خصوصی را افتتاح کرده‌اید و به‌دنبال خرید تجهیزات و ملزومات شرکت خود هستید، قصد تکمیل وسایل خود را دارید یا به‌دنبال خرید عمده نوشت‌افزار هستید توصیه می‌کنیم که مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

لوازم اداری


لوازم اداری کلیه وسایلی که برای انجام امور دفتری و اداری در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند را شامل می‌شود. در سال‌های گذشته بیشتر امور ادارت از طریق نامه‌نگاری‌ و به‌صورت دستی انجام می‌گرفتند که امروزه پیشرفت تکنولوژی و سیستمی شدن بیشتر کارها، انجام سریع امور و بهبود روند انجام کار را به‌دنبال داشته است. اما با این وجود نیز خرید برخی وسایل و ملزومات اداری نیاز است.
لوازم اداری شیک با طراحی خاص علاوه بر کاربردی که دارد اگر با دقت و با سلیقه خریداری شوند تاثیر بسزایی در شیک و مرتب بودن ظاهر دفتر شما خواهد داشت.

 

لیست لوازم اداری


لوازم اداری بسیار مختلف، متنوع و پرکاربرد هستند که بهتر است در هنگام خرید به جنس و کیفیت آن بسیار توجه شود.
چسب و برچسب، جا چسبی، قیچی، کاتر، جوهر و استامپ، تخته پاکن و تخته وایت برد، پوشه دکمه‌دار، پاکت، کاور، منگنه و پانچ، زونکن، کلربوک، کازیه، ابزار بایگانی، ماشین حساب، کلیپس رنگی، گیره دوبل، جاقلمی رومیزی، پونز، زیرپایی، سطل آشغال زیر میزی، استند لوازم التحریر، برگه، دفترچه و برچسب‌های یادداشت و یادآوری و... از انواع لوازم اداری هستند که وجود آن‌ها در هر اداره و سازمانی الزامی است.

 

میز اداری منشی

جهت پخش عمده دفتر و پخش عمده لوازم التحریر ایرانی به سایت فروشگاهی پژانو مراجعه نمایید.


لوازم اداری منشی


منشی ابتدا به‌عنوان شخصی که نامه می‌نوشت و سوابق را برای پادشاه نگه می‌داشت و سپس به‌عنوان شخصی که اسرار کارها یا محرمانه بودن امور کارفرمایش را حفظ می‌کرد، شناخته می‌شد. در سال های اخیر در برخی از محیط‌های تجاری، عنوان منشی با معاون اداری جایگزین شده است. و در این عصر دیجیتال، وظایف دستیاران اداری از تایپ به پردازش متن، ایمیل و ذخیره الکترونیکی اطلاعات تغییر کرده است.
پاسخگویی به تلفن‌ها، ایجاد اسناد، نگهداری پرونده‌ها، هماهنگی جلسات و پشتیبانی اداری برای پروژه‌های ستادی و سازمانی،گاها تهیه گزارش، ترتیبات سفر و احتمالاً نظارت بر کارکنان اداری سطح پایین از مهمترین وظایف منشیان ادارات محسوب می‌شوند. وسایلی که برای میز منشی انتخاب و خریداری می‌شوند باید پاسخگوی تمامی نیازهای منشی باشند تا منشی بتواند تمامی کارهای اداری خود را بدون هیچ دردسری و بسیار سریع انجام دهد.
چسب و برچسب، جا چسبی، قیچی، کاتر، جوهر و استامپ، منگنه و پانچ، ماشین حساب، گیره دوبل، جاقلمی رومیزی، زیرپایی، سطل آشغال زیر میزی، استند لوازم التحریر، برگه، دفترچه و برچسب‌های یادداشت و یادآوری، خودکار و ماژیک در رنگ‌های مختلف، دستگاه فکس، پرینتر، تلفن، کشو تقسیم و... از لواز و وسایل لازم برای هر منشی است.
چیدمان وسایل روی میز منشی باید به‌گونه‌ای باشد که در دسترس منشی باشند و در صورت نیاز منشی بدون هیچ دردسری و سریعا بتواند از آن‌ها استفاده کند. توجه به زیبایی، نظم و مرتب بودن وسایل نیز بسیار مهم است. سعی کنید در انتخاب میز منشی و وسایل آن بسیار با دقت عمل کنید. زیرا میز منشی و قسمت پذیرش اداره یا سازمان اولین قسمتی از سازمان است که مشتریان یا ارباب رجوع هنگام مراجعه به شرکت و اداره شما با آن ارتباط دارند.
شیک بودن میز و وسایل منشی تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها دارد.


لوازم اداری مدیرعامل


مدیرعامل در واقع فردی است که سمت او در بالاترین جایگاه کسب و کار و یا سازمان است که مسئولیت تمام شرکت و تصمیم‌گیری کلیه امور با مدیر عامل است.
معمولا اتاق مدیرعامل از سایر کارکنان اداره مجزا است و چیدمان خاصی باید داشته باشد. استفاده از وسایل ساده و شیک با چیدمانی مرتب به شکوه و جذابیت اتاق مدیرعامل می‌افزاید. چیدمان روی میز مدیرعامل به سلیقه فرد بستگی دارد. اما بهتر است میز شلوغی نداشته باشید و از حداقل وسایل استفاده کنید.
یک جاقلمی با یکی دوتا خودکار روی میز قرار دهید. یا به‌جای آن می‌توانید از یک سالنامه زیبا با جلد چرمی و یک روان‌نویس استفاده کنید. لپ‌تاپ و ماوس نیز می‌توانند از دیگر لوازم روی میز مدیر عامل باشند. همچنین می‌توانید یک چراغ مطالعه با اندازه مناسب و ظاهری زیبا را در گوشه میز قرار دهید. قرار دادن حکم‌، تقدیرنامه و گواهینامه‌های معتبر قاپ گرفته شده بر روی دیوار و یک گلدان و گل زیبا در گوشه اتاق یا روی یک میز دیگر، تاثیر زیادی در زیبایی اتاق مدیرعامل خواهد داشت.
خرید یک دست میز و صندلی اداری و قرار دادن آن در اتاق مدیرعامل برای نشستن کارفرمایان و ارباب رجوع درهنگام برگزاری جلسات کاری حائز اهمیت است.
برای خرید انواع لوازم و وسایل اداری رومیزی به فروشگاه پژانو مرکز پخش عمده لوازم التحریر مراجعه نمایید. این فروشگاه همچنین فروشگاهی معتبر در زمینه پخش عمده خودکار ارس می‌باشد. رضایت مشتریان فروشگاه تضمین کننده کیفیت محصولات عرضه شده می باشد.

 

میز اداری مدیرعامل

جهت خرید عمده لوازم التحریر و پخش عمده نوشت افزار ایرانی به سایت فروشگاهی پژانو مراجعه نمایید.

 

 

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه آنلاین لوازم التحریر پژانو:

انواع دفترهای مدرسه
برای یادگیری ریاضی چه لوازمی مورد نیاز است؟
اسباب‌بازی مناسب کودکان

 

زهرا خداکرم زاده

کارشناس تولید محتوا