Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

دانستنی‌های لازم برای خرید میز تحریر استاندارد

چکیده

میز تحریر یکی از لوازم مهم برای انجام کار است که انتخاب یک میز تحریر مناسب و خرید آن از مرکز پخش عمده لوازم‌التحریر می‌تواند نقش بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به کارهای شما و عدم ایجاد حس خستگی در زمان استفاده طولانی مدت از آن را داشته باشد.

access_time ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ اسفند
remove_red_eye 349بازدید
دانستنی‌های لازم برای خرید میز تحریر استاندارد

میز تحریر یکی از لوازم مهم برای انجام کار است که انتخاب یک میز تحریر مناسب و خرید آن از مرکز پخش عمده لوازم‌التحریر می‌تواند نقش بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به کارهای شما و عدم ایجاد حس خستگی در زمان استفاده طولانی مدت از آن را داشته باشد.
اگر در حال تاسیس و راه‌اندازی شرکت جدیدتان هستید و باید میز تحریر خریداری نمایید، یا قصد تعویض میز تحریر قدیمی‌تان را دارید یا به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید که در اتاقتان یک میز تحریر قرار دهید، بهتر است اصول و قواعد لازم جهت خرید یک میز تحریر مناسب را بدانید و در هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. در این صورت خواهید توانست با پرداخت مبلغ مناسب یک میزتحریر باکیفیت و استاندارد را خریداری کرده و هنگام استفاده از آن لذت ببرید.

 

 

چرا خرید یک میز تحریر مناسب اهمیت زیادی دارد؟


بسیاری از مردم در هر رده سنی که باشند و با توجه به فعالیتی که دارند خواه در منزل باشند خواه در محل کار، ساعت‌های زیادی از روز خود را در پشت میزتحریر به انجام کارهای خود می‌گذرانند. دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و حتی بسیاری از افرادی که در مشاغل آزاد مشغول به فعالیت هستند نیز به میز تحریر نیاز دارند.
خرید یک میزتحریر استاندارد از فروشگاه پخش عمده نوشت‌افزار از این حیث بسیار مهم است که استفاده طولانی مدت از آن نباید در بدن فرد حس درد و خستگی ایجاد کند و شما بتوانید در بازه زمانی موردنیاز تمام کارهای خود را بدون هیچ مشکلی به انجام برسانید. اگر میز مورد استفاده شما استانداردهای لازم را نداشته باشد سبب حواس‌پرتی شما خواهد شد و این تمرکز لازم برای انجام کارهایتان را از شما سلب خواهد کرد که این به معنی سلب آرامش و نارضایتی شما نیز خواهد بود.
همچنین رنگ و موادی که در هنگام ساخت میز مورد استفاده قرار گرفته‎ است نباید حساسیت‌زا بوده و به بدن شما آسیب بزنند. پس اگر آرامش و آسایش خودتان و کارمندانتان برای شما مهم است در انتخاب میز تحریر استاندارد دقت و توجه لازم را داشته باشید.

 

میز تحریر و میز کامپیوتر

 

فاکتورهای مهم در انتخاب یک میز تحریر استاندارد


اگر به‌دنبال یک میز تحریر استاندارد هستید باید فاکتورهایی که در زیر معرفی کرده‌ایم را هنگام مراجعه به فروشگاه فروش عمده لوازم التحریر ایرانی حتما مدنظر داشته باشید تا بتوانید رضایت لازم را از خرید خود داشته باشید. در این فاکتورها باید حتی اندازه اتاق و محل قرارگیری میز و علاوه بر آن نوع استفاده شما از میز نیز مدنظر قرار بگیرند.


اندازه میز


اندازه میز با توجه به طول، عرض و ارتفاع و عمق آن مشخص می‌شود. شما با توجه به این مشخصه‌ها است که اندازه میز را تعیین می‌کنید. عرض میز با اندازه‌گیری قسمتی از میز وقتی به آن نگاه می‌کنید از راست به چپ مشخص می‌شود.
ارتفاع آن از پایه تا لبه میز مشخص می‌شود و طول آن از قسمت عقب میز به لبه جلویی آن اندازه‌گیری می‌شود.
مناسب‌ترین ارتفاع میز برای افراد دارای 1.5 تا 1.98 سانتی‌متر قد، 71 تا 76 سانتی‌متر است. بیشتر میزهای اداری معمولاً حدود 73 سانتی‌متر ارتفاع دارند، به این معنی که برای اکثر افراد قابل استفاده هستند. با این حال، اگر شما قد بلندی دارید و این ارتفاع میز برای شما مناسب نیست، بهتر است از میزهای بزرگ‌تر یا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده نمایید.

 

فضای اتاق و محل قرار گرفتن میز


این‌که می‌خواهید میز تحریر خود را در چه اتاق با چه اندازه‌ای قرار دهید بسیار مهم است. فضای در دسترس شما برای قرار دادن میز تحریر نیز بسیار مهم است. بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه فروش عمده نوشت افزار جهت خرید میز، فضای اتاق و سالن را درنظر بگیرید تا میزی با اندازه مناسب را تهیه نمایید.

 

نوع استفاده شما از میز تحریر


شما باید مشخص کنید که میز چه استفاده‌ای برای شما خواهد داشت. آیا فقط چند ساعت کوتاه را به مطالعه خواهید پرداخت، روی آن کامپیوتر یا رایانه شخصیتان را قرار می‌دهید و یا بر روی آن قصد انجام کارهای هنری دارید. نوع استفاده شما مشخص خواهد کرد که شما باید میز با چه اندازه و ابعادی را خریداری کنید و چه بخش و آیتم‎‌هایی داشته باشد.

 

بودجه شما


میزان بودجه اختصاص داده شما برای خرید میز، فاکتور بسیار مهمی در هنگام خرید آن است. شما با تعیین میزان بودجه خود و در میان گذاشتن آن با فروشنده خواهید توانست بهترین نوع میز در حد بودجه‌تان را خریداری کنید.

 

ملاحظات ارگونومی و بهداشتی


ایجاد یک فضای کاری ارگونومیک تضمین می‌کند که خطر کشیدگی کمر و آسیب ناشی از عادات غلط نشستن را کاهش دهید. اندازه مناسب میز می‌تواند به شما کمک کند تا پوزیشن مناسب نشستن، وضعیت صحیح چشم، شانه‌ها و دست‌ها را حفظ کنید. به همین ترتیب، موقعیت مناسب صفحه کلید، دسکتاپ و رایانه را برای یک وضعیت کار اداری سالم‌تر نیز برای شما فراهم‌پذیر است.

 

فضای زیر میز


اگر میز شما اندازه‌ای استاندارد دارد و به اندازه کافی بزرگ است می‌توانید از فضای زیر میز نیز استفاده لازم را ببرید. می‌توانید از فروشنده بخواهید یکی یا دو کشو ریلی را در قسمتی از میز تعبیه کند. در غیر این صورت می‌توانید فایل‌هایی را خریداری کنید و در زیر میز قرار داده و وسایل اضافه خود را در آن قرار دهید. این وسایل هر زمان که شما بخواهید در دسترستان قرار دارد.

 

جنس میز


میزهای تحریر در انواع و جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند. شما باید مشخص کنید که قصد خرید چه نوع میزی را دارید. میزهای پلاستیکی، چوبی، ام‌دی‌اف، لمینت، چوب سخت، فلزی، شیشه‌ای و... در اندازه و سایزهای مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید به سلیقه خود هرکدام از آن‌ها را خریداری کنید.

 

زیبا و شکیل بودن


در هنگام خرید میز تحریر از هر جنسی که دارد، بهتر است به زیبایی و شکیل بودن آن نیز توجه کنید. میزهای ساده و شکیل بیشترین و پرطرفدارترین انواع این محصول هستند و تاثیر بسزایی در جلب توجه و زیبایی محیط دارند و می‌توانند در ایجاد انگیزه جهت استفاده از آن نیز موثر باشند. پس هنگام خرید توجه به زیبایی و شکیل بودن میز را فراموش نکنید.

 

خرید میز تحریر


خرید میز تحریر مناسب و استاندارد که زیبایی و جذابیت زیادی داشته باشد برای همگان بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاه پژانو مراجعه نمایید و پس از مشاهده تنوع زیاد این محصول، بهترین نوع آن را خریداری نمایید.

 

 

میز مطالعه

 

 

 

سایر محصولات مربوط به فروشگاه لوازم التحریر پژانو:

معرفی ۷ نرم‌افزار طراحی سه بعدی حرفه‌ای
طرز تهیه خمیر بازی خانگی خوراکی به ۵ روش
طرح و نقش اولین پازل ساخته شده در دنیا چه بوده است؟