Loading...
لطفا منتظر بمانید . . .

آموزش دوخت جامدادی نمدی و رولی شیک دخترانه و پسرانه

چکیده

جامدادی وسیله‌ای بسیار کاربردی برای نگه‌داری از انواع مداد، خودکار، پاکن و کلیه نوشت‌افزارهای خریداری شده از فروشگاه پخش عمده لوازم التحریر و جلوگیری از گم شدن آن‌ها است که برای تمامی اقشار جامعه کاربرد دارد. دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و حتی افراد خانه‌دار نیز از انواع مختلف این کالا استفاده می‌کنند.

access_time ۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن
remove_red_eye 284بازدید
آموزش دوخت جامدادی نمدی و رولی شیک دخترانه و پسرانه

 

جامدادی وسیله‌ای بسیار کاربردی برای نگه‌داری از انواع مداد، خودکار، پاکن و کلیه نوشت‌افزارهای خریداری شده از فروشگاه پخش عمده لوازم التحریر و جلوگیری از گم شدن آن‌ها است که برای تمامی اقشار جامعه کاربرد دارد. دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و حتی افراد خانه‌دار نیز از انواع مختلف این کالا استفاده می‌کنند.

 

انواع جامدادی


هنگام مراجعه به مرکز فروش عمده نوشت افزار با انواع مختلفی از جامدادی در رنگ، طرح و جنس‌های مختلف و متنوع مواجه خواهید شد که می‌توانید با توجه به نیاز خود و طبق سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری نمایید. انواع جامدادی شامل موارد زیر است:


جامدادی پارچه‌ای


جنس این نوع از جامدادی‌ها از پارچه است که بر اساس برند و شرکت تولیدی در کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. این محصول را می‌توانید در سایز و طرح‌های مختلفی خریداری کنید. این به تعداد نوشت افزارهای شما بستگی دارد. هرچه تعداد نوشت افزار بیشتر باشد جامدادی خریداری شده نیز باید بزرگ‌تر باشد.


جامدادی فلز


متریال به‌کار رفته در تهیه این محصول معمولا فلز استیل است که سبک وزن است و زنگ نمی‌زند. همچنین در برابر ضربه استحکام بیشتری دارد. این جنس جامدادی چون استحکام بیشتری دارد و با افتادن بر روی زمین شکسته نمی‌شود بیشتر برای دانش آموزان دبستانی و کودکان در آمادگی و پیش دبستانی تهیه می‌شود. طرح‌های فانتزی جامدادی‌های فلزی، آن را برای کودکان بسیار جذاب کرده است.


جامدادی نمدی


نمد یکی از پرکاربردترین انواع پارچه است که در ساخت جامدادی و کاردستی‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. بافت نمد به‌گونه‌ای است که به‌راحتی دوخت خورده و حالت‌پذیری آن نیز به آسانی صورت می‌گیرد. جامدادی طلقی
کاورهای فانتزی PVC
این نوع جامدادی از جنس پی وی سی شفاف یا کدر است که بر اساس سلیقه خود هر کدام از آن‌ها را می‌توانید خریداری نمایید. این محصول نیز در طرح و اندازه‌های مختلف وجود دارد و علاوه بر جامدادی می‌توانید از آن به‌عنوان کیف لوازم آرایش، لوازم بهداشتی و مسافرتی نیز استفاده کنید. طرح‌های فانتزی حک شده روی PVC این محصول را بسیار جذاب ساخته است.
جامدادی تک زیپ طرح سومیت روشنا
جامدادی تک زیپ پارچه‌ای طرح فانتزی هدهدک
جامدادی پارچه‌ای پرسی طرح شخصیت کارتونی سینا دوخت
جامدادی همراه با آینه و شانه هدهدک
جامدادی پارچه‌ای دو زیپ طرح مذهبی هدهدک
جامدادی پلاستیکی طرح ماشین هدهدک
و... از دیگر انواع جامدادی هستند.

 

ساخت جامدادی نمدی


آیا می‌توان در خانه جامدادی درست کرد؟


بسیاری از دانش آموزان و افراد مختلف دوست دارند جامدادی را بر اساس سلیقه خاص خود و با طرح و ایده‌ی منحصربه‌فردی که در ذهن دارند را داشته باشند و استفاده کنند. اگرچه تنوع زیادی از جامدادی در سطح بازار وجود دارد اما گاهی پاسخوی نیازی این افراد نیست. پس بهترین گزینه اقدام به ساخت جامدادی در خانه است.
این کار هم به سرگرم شدن و ایده‌پردازی فرد کمک می‌کند و هم امکان استفاده از جامدادی با طرح بسیار خاص و جذاب به او داده می‌شود.
نمد یکی از گزینه‌های انتخابی فرد برای ساخت جامدادی است. تنوع زیاد در رنگ، کیفیت بالا و سریع آماده شدن آن از مهمترین آیتم‌ها برای انتخاب نمد به‌عنوان متریال اولیه ساخت جامدادی است. که در ادامه روش ساخت این محصول بیان شده است.

 

روش ساخت جامدادی با نمد


جامدادی با نمد را می‎‌توانید در طرح و اشکال متنوعی درست کنید این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. فقط لازم است ایده را در ذهن داشته و الگوی آن را روی کاغذ و سپس نمد پیاده کنید و بقیه اقدامات را انجام دهید.


وسایل لازم برای ساخت جامدادی نمدی ساده


نمد به رنگ دلخواه
آستری (لایه چسب یا پارچه نخی)
قیچی
نخ و سوزن
دکمه


ساخت جامدادی ساده


- ابتدا الگوی اولیه را روی کاغذ پیاده کنید. سپس این الگو را روی نمد و آستری یا رویه نیز بکشید و آن را قیچی کنید تا لایه‌های اضافی از آن حذفف شوند.
- نمد را روی آستری یا رویه گذاشته و با کوک ساده یا سنجاق فیکس کنید.
- با دوخت دندان موشی الگوهای نمدی را به هم وصل کنید.
- نخ شما می‌تواند همرنگ نمد بوده و یا با آن متضاد باشد. این به سلیقه شما بستگی دارد.
- برای زیباتر شدن جامدادی می‌توانید از برچسب و اشکال نمدی رنگی بر روی آن استفاده کنید تا از حالت سادگی دربیاید.


خرید جامدادی


اگر قصد خرید جامدادی با جنس و کیفیت خوب را دارید می‌توانید به پژانو فروشگاه فروش عمده لوازم التحریر مراجعه نمایید و محصولات متنوع با قیمت مناسب را خریداری نمایید. فراهم کردن امکان خرید حضوری و غیرحضوری با مراجعه به سایت فروشگاه پژانو نیز برای رفاه بیشتر مشتریان عزیز صورت گرفته است.

 

درست کردن جامدادی نمدی

 

 

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر پژانو:

انواع مداد تراش بر اساس کاربردهای آن
مواد ساخت پاک کن
کوله پشتی استاندارد مقاطع ابتدایی

 

 

زهرا خداکرم زاده

کارشناس تولید محتوا